
Cadeaucampagne Nesbø
De cadeaucampagne voor de feestdagen begint dit jaar extra vroeg met het uitgestelde Zomerlezengeschenk van Jo Nesbø. Geef van 1 t/m 10 november De jaloezieman cadeau aan uw klanten bij besteding van € 15 aan boeken. Wij zorgen voor een campagne die naadloos aansluit op de Geef meer met een boek-campagne voor de Sint- en kerstinkopen. Samen zorgen we ervoor dat uw klanten ook hun cadeaus voor de feestdagen in uw boekhandel kopen.
Geef van 1 t/m 10 november De jaloezieman van Nesbø cadeau
Cadeau van je favoriete boekhandel
De cadeauperiode begint met een zinderend avontuur van Jo Nesbø! Geef het geschenk van 1 t/m 10 november cadeau bij besteding van € 15. Vroege cadeaukopers worden beloond met een cadeau. Koop een cadeau, krijg een cadeau. In het geschenkboekje zit een boekenlegger, waarmee klanten alvast een verlanglijstje kunnen maken. Klanten komen zo tijdens de feestdagen voor een boek terug in uw winkel.
Zoek op CPNB Cadeaucampagne 2021
De jaloezieman
Speciaal voor de Nederlandse lezers schreef internationaal bestsellerauteur Jo Nesbø De jaloezieman. Een zinderende thriller waarin zijn liefde voor klimmen samenkomt met spanning en romantiek in een Griekse setting.
Op het kleine Griekse eiland Kalymnos in de buurt van Kos verdwijnt een Duitse toerist spoorloos nadat hij vroeg in de ochtend is gaan zwemmen in zee. Getuigen verklaren dat de man de avond voor zijn verdwijning gevochten heeft met zijn tweelingbroer. De plaatselijke politie staat voor een raadsel; er is geen lijk, en geen spoor van vuil spel. Toch vertrouwen ze de zaak niet en ze roepen de hulp in van inspecteur Nikos Balli. Hij staat bekend als De Jaloezieman, en is gespecialiseerd in het oplossen van moorden waarbij jaloezie het hoofdmotief lijkt te zijn.
Nikos vliegt naar Kalymnos en ondervraagt Franz Schmid, de broer van de vermiste Julian. De mannen zijn naar het eiland gekomen om te klimmen, een sport waar de inspecteur zeer bekend mee is. Nikos raakt in de ban van het mysterie. Wat is er misgegaan tussen de broers? En waarom doet het hem zo sterk denken aan een duister geheim uit zijn eigen leven?


Jo Nesbø
Jo Nesbø (Oslo, 1960) is de succesvolste thrillerauteur van Noorwegen en won al vele prijzen voor zijn boeken. Zijn werk wordt in meer dan vijftig landen uitgegeven. Wereldwijd verkocht hij meer dan 45 miljoen exemplaren. Hij schreef naast de wereldberoemde Harry Hole-serie, diverse standalone thrillers en de kinderboekenserie Doktor Proktor.
-
De Nesbø najaar campagne zorgt voor traffic naar uw winkel
Het geschenk wordt vanaf eind oktober aangekondigd via de (Social) media, op Hebban.nl en natuurlijk via de boekhandels zelf. Zo weten de lezers dat ze in november bij de boekhandel moeten zijn om een boek te kopen. Vanaf 1 november wordt de campagne geïntensiveerd door middel van een radiocampagne in combinatie met een betaalde online/ social campagne die oproept om het geschenk in de boekhandel te halen. Hierbij wordt ook een bruggetje gemaakt om cadeauboeken vroeg te kopen bij je favoriete boekhandel.
-
Maak kopers van uw bezoekers
Maak met het POS pakket van uw winkelbezoekers daadwerkelijk boekkopers. Het POS pakket bevat materialen om het geschenk van Nesbø (nogmaals) onder de aandacht te brengen en bezoekers over de streep te halen direct een (cadeau) boek te kopen. Bezoekers worden daarnaast gewezen op het boek als cadeau voor de feestdagen en kopen zo vroeg hun cadeau of komen voor het cadeauboek terug in uw winkel. Gebruik hiervoor ook de boekenleggers in het geschenk van Nesbø. Kortom een POS pakket dat zich terugverdient!
-
Online mediakit
Vanaf begin september is er een uitgebreid pakket van online beelden beschikbaar. Breng het geschenk van Nesbø ook onder de aandacht via social media en uw overige online kanalen. Gebruik de beelden uit de mediakit ook in uw reclamefolder of (online) advertentie. Uw boekwinkel is de plek om een cadeau te kopen!
-
Sint en Kerst
Vanaf ongeveer een week na de Nesbø-actieperiode start de Geef meer een boek-cadeaucampagne voor Sinterklaas en daarna de kerst. Een overkoepelend beeldmerk en een radiocampagne in het najaar met herkenbare elementen zorgt voor een mooi een geheel.
-
Geef meer met een boek campagne zet aan tot kopen
Om consumenten extra te wijzen op de meerwaarde van boeken als cadeau, organiseert de CPNB sinds 2019 de bewustwordingscampagne ‘Geef meer met een boek’ rondom alle cadeaumomenten in het jaar. Consumentenonderzoek heeft inmiddels uitgewezen dat de campagne effectief is en echt tot gedragsverandering leidt. Circa een derde van de boekenkopers die voorgaande edities zag geeft aan dat de campagne invloed had op hun cadeaukeuze. Het effect op gedrag is daarmee ongeveer even groot als het succesvolle #Ikleesthuis.
Geef meer met een boek campagne zet aan tot kopen
Welk pakket is geschikt voor uw boekwinkel

Geschenk Nesbø
9789059652262- Set 50 x Geschenk Nesbø
Set 100 x Geschenk Nesbø

Pakket Basis
9789059658912- 1 x A1 affiche De feestdagen komen eraan
- 1 x A1 affiche Geschenk Nesbø

Pakket Compleet
9789059658905- 1 x A1 affiche De feestdagen komen eraan
- 1 x A1 affiche Geschenk Nesbø